donderdag 14 september 2017

Gilgel Beles

Ik ben vanmorgen, even na 11 uur, aangekomen in Gilgel Beles: een reis van iets meer dan een dag, met een overnachting in Debre Markos.
Gisterochtend werd ik om half acht opgehaald in mijn hotel in Addis en om acht uur vertrokken we naar .... het VSO kantoor. Daarna gingen we eerst Tesfaw, de Program Manager, ophalen in een buitenwijk van Addis en uiteindelijk, rond kwart over 10 reden we Addis uit.

Nog voor elf uur hadden we ons eerste rustpunt, omdat er nog 'ontbeten' moest worden. Daarna werd er doorgereden tot vijf uur om te overnachten in Debre Markos.
Vanmorgen ging de reis verder naar Gilgel Beles rond kwart over 7. Onnodig om te zeggen dat ik de enige was die op de afgesproken tijd (6 uur) op zijn ontbijt zat te wachten.
Ik verwacht dat we vanmiddag naar het college, de twee andere volunteers en mijn huis zullen gaan, maar niets is zeker en als er al plannen zijn, kunnen ze zo maar weer veranderen (volgens planning zouden we vanmorgen of vanmiddag een workshop doen, maar die lijkt verzet te zijn naar morgen). Vannacht in elk geval nog een nacht in een hotel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten